Helena Koblischková (roz. Kebrtová), absolventka oboru dramaturgie na KČD DAMU, češtiny a francouzštiny na PedF UK a tvorby textu a scénáře na VOŠ Jaroslava Ježka. Od roku 2014 je dvorní dramaturgyní Geisslers, kde působí také jako autorka.
Překládá z francouzštiny (například Molièrova tragikomedie-balet Psyché), píše scénáře podle barokních předloh, původní divadelní či rozhlasové hry a písňové texty. Spolupracovala s budějovickým Jihočeským divadlem (rodinný muzikál Kronikáři, Karel – táta vlasti, Ztracený svět aj.), Divadlem rozmanitostí v Mostě či kladenským Lampionem.
Na kontě souboru Geisslers Hofcomoedianten má víc než patnáct inscenací (Dvě komedie v komedii, Magdaléna lascivní a kajícná, Krása střídá nádheru, Jedem s medem!, 27, Římská Lukrécie, Pudl a pudr, Siply Simplicius a další).
Marie Špalová, absolventka Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, obor Teorie a dějiny divadla. Od roku 2005 působí jako dramaturgyně pražského nezávislého Divadla LETÍ, které se specializuje na uvádění současné dramatiky, a kde se vedle řady scénických čtení dramaturgicky podílela na více jak dvou desítkách inscenací. Od sezóny 2023/24 je uměleckou šéfkou Divadla LETÍ.
Jako dramaturgyně připravila také koprodukční inscenaci s Divadlem Na zábradlí Nebe nepřijímá. V Divadle LETÍ se mimo jiné věnuje rezidenčnímu programu pro dramatiky, v rámci něhož pomáhala vyvíjet např. texty Zpověď masochisty nebo Olga (Horrory z Hrádečku), který získal titul Nejlepší poprvé uvedená česká hra roku 2016.
Mimo LETÍ spolupracuje především s režisérem Mariánem Amslerem a režisérkami Martinou Schlegelovou a Natálií Deákovou. Jako dramaturgyně hostovala mimo jiné v brněnském HaDivadle, ve Slovenském národním divadle, v Divadle Andreja Bagara v Nitře, v Divadle Petra Bezruče v Ostravě, v Západočeském divadle Cheb, v Divadel Josefa Kajetána Tyla a v Jihočeském divadle v Českých Budějovicích.
Pravidelně spolupracuje i s Českým rozhlasem, inscenace hry Felicie Zeller Rozhovory s astronauty (režie Natália Deáková), získala 2. místo v rozhlasové soutěži Prix Bohemia a byla nominovaná na Prix Europa. Od roku 2005 působí v agentážním oddělení DILIA, kde se mimo jiné věnuje projektům jako Překladatelská dílna a Divadelní grant pro studenty nebo Cena Evalda Schorma.
Překládá z angličtiny, především současnou britskou dramatiku. Hraje na příčnou flétnu a je členkou flétnového kvarteta Syringa.
David Košťák, absolvent oboru teorie a kritika na pražské DAMU. Je kmenový dramaturg nezávislého Divadla Letí a pražského Švandova divadla. Jako dramaturg také spolupracoval s Divadlem Petra Bezruče, s Jihočeským divadlem České Budějovice a s Moravským divadlem Olomouc.
Vedle praktické dramaturgie se věnuje i autorské tvorbě. Jako dramatik debutoval v roce 2013, kdy Divadlo Letí uvedlo jeho krátký text Fresh Love. Mezi jeho hrami jsou k nalezení post-dramatické texty (Taxistyx, Srdce patří za mříže), komorní vztahové drama (Nad rozlitou mléčnou dráhou), hry pro mládež (Lajka vzhůru letí a rozhlasový western pro náctileté Tahle země není pro mladý, rodinný muzikál Kronikáři – stručné dějiny světa v muzikálu) či adaptace literárních děl (Dáma s Camelkami, Zmoudření Dona Quijota, Solaris, Kronika ohlášené smrti, Pod sněhem).
Pro Švandovo divadlo napsal svou první celosouborovou hru Hladová země, novodobý mýtus o městě, jenž se ve snaze zbohatnout z místních dolů začne propadat do země. Pro Národní divadlo Brno napsal text Ráj 2.0, který se uvedl společně s dalšími autory v komponované inscenaci Zemský ráj to na dohled? V roce 2018 se dočkal dvou uvedení svých textů v zahraničí. Drama Ptačí žena bylo uvedeno v červenci Barceloně v divadle Sala Beckett a Lajka v Teatrul Ariel v rumunském městě Târgu Mureş. 2019 uvedli v italském Milánu jeho hru Nad rozlitou mléčnou dráhou. Je jedním z autorů scénáře k imerzivnímu projektu CAMPQ při příležitosti Pražského Quadrienalle 2019.
Jen Hovorka je MC, beatboxer, klávesista, producent a hudební dramaturg cyklu VILA LIVE v Divadle VILA Štvanice.
Spoluzakladatel & frontman dnes již neexistující jazz-hiphopové formace Private Collective, se kterou vydal eponymní EP (2012).
Spolupracoval s mnoha umělci & projekty napříč česko-slovenskou kulturní scénou – En.Dru, Pitchbender, VOILA!, Dan Bárta, Fehero Rocher (support Richard Bona, Bratislava Jazz days 2015), The Documents, MADFinger, Pandeiro Repique Duo, Duhan, Erika Fečová, Honza Peroutka a další.
Od roku 2014 je taktéž jednou třetinou kabaretně-hudebního tria The Merry Freaks, po boku stepařky, choreografky a umělkyně Carli Jefferson & herce/hudebníka Wiliama Valeriána.
Jako autor hudby či jako hudebník se podílel na mnoha divadelních projektech – GOLEM, Deník 1959-1974, Čechov na Jaltě, Chaplinovy Děti, Poincarého Doměnka, Otcizení, Berlín Alexanderplatz a další.
Petr Hašek, absolvent režie a dramaturgie na Katedře alternativního a loutkového divadla na pražské DAMU u prof. Josefa Krofty, studium na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové nedokončil. Je umělecký šéf, režisér a zakladatel souboru Geisslers Hofcomoedianten a jejich nezaměnitelného nového barokně-divadelního stylu.
Dětství a studentská léta strávil ve východočeském Náchodě, kde se stal iniciátorem studentského divadla na místním Jiráskově gymnáziu a spoluzakládajícím členem nezávislého punkového divadla DRED – oba soubory stále fungují. Mimo svoji režijní činnost (pražské Divadlo Letí, Minor, Palác Akropolis, kladenské Divadlo Lampión, hradecký DRAK) působí i jako lektor hereckých kurzů v Čechách i zahraničí.
V roce 2013 se stal kmenovým režisérem Malého divadla v Českých Budějovicích a od ledna 2014 je jeho uměleckým šéfem. Podílel se na více než 55 projektech, mj. na rodinném muzikálu Kronikáři (Jihočeské divadlo), Ztracený svět (Otáčivé hlediště Český Krumlov), Po Frederikovi či 8 GB tvrdýho porna (Divadlo LETÍ), site-specific opera Poslední pólo (Hausopera Brno), Expérience Grand Guignol (Divadlo DISK), imerzivní projekt CampQ a další.
Kateřina Bohadlová, absolventka germanistiky a italštiny na FF UK v Praze. Za diplomovou práci věnovanou komedii dell’arte získala cenu Francesca Petrarcy (2004). Ve své badatelské činnosti se zaměřuje na kulturní dědictví barokního divadla v českých zemích a současnou dramatiku. Překládá staré i současné divadelní hry z italštiny a němčiny. V roce 2011 získala Fulbrightovo stipendium jako lektorka a badatelka na Portland State University v USA. V oregonském Portlandu založila Českou školu Portland, v jejímž vedení působila 4 roky.
V současnosti je ředitelkou Geisslers Hofcomoedianten a multižánrového festivalu barokního a barokem inspirovaného umění THEATRUM KUKS.
Externě spolupracuje s DAMU a Divadlem Minor.
Marie Nováková, absolventka oboru dramaturgie na katedře činoherního divadla DAMU. Spolu s Ivo Kristiánem Kubákem je zakladatelkou a dramaturgyní nezávislého divadelního souboru Tygr v tísni a Divadla VILA Štvanice. Ve své dramaturgické a autorské tvorbě se zabývá adaptacemi a inscenováním nedramatických látek.
Externě spolupracuje s literárně-dramatickou redakcí Českého rozhlasu Vltava. Je lektorkou divadelních dílen. Do roku 2016 byla dramaturgyní Městského divadla Kladno a od roku 2017 do roku 2019 působila jako dramaturgyně v Klicperově divadle v Hradci Králové. Pravidelně spolupracuje s Divadlem Drak, Městskými divadly pražskými a Švandovým divadlem.
Spolu se Zuzanou Burianovou připravuje každý rok letní plenérové události na venkově pod značkou Buzny a kuřačky.
Ivo Kristián Kubák, absolvent katedry teorie kritiky a katedry činoherního divadla pražské DAMU. Studia na MFF UK nedokončil. Doktorand a občasný pedagog KALD DAMU, učitel pražského gymnázia Na Zatlance, lektor ateliérů inscenační tvorby, porotce divadelních přehlídek, zakládající ředitel Divadla VILA Štvanice, autor statí v odborných sbornících Divadlo a interakce, člen Rady Asociace nezávislých divadel ČR.
Spolu s dramaturgyní a autorkou Marií Novákovou zakladatel a umělecký šéf divadelního souboru Tygr v tísni. V letech 1999-2013 působil na různých pozicích v oboru IT, poté pracoval v divadelním sektoru na volné noze. V roce 2019 pracoval jako režisér a dramaturg Českého rozhlasu Vltava, od roku 2020 pracuje na pozici kreativního producenta TPS divadelní tvorby v České televizi.